Recenzje nie są weryfikowane, w związku z czym nie możemy zapewnić, że są autentyczne.","👌","Przeciętne dopasowanie","Większy","Mniejszy","Odpowiedni","Czy posiadasz?","Średnia ocena","z {range}","Odpowiedź od","Pokaż odpowiedź","Recenzje","Czy chodzi Ci o?","Przepraszamy, nie znaleziono żadnych wyników","Tylna strona","Przednia strona","Modelka ma {height} cm wzrostu i nosi ubrania \u003Cb> w rozmiarze {size}\u003C/b> ; Model ma {height} cm wzrostu i nosi ubrania \u003Cb> w rozmiarze {size}\u003C/b>","Rozmiary marki","Rozmiary europejskie","UE","Przewodnik po rozmiarach","Stan na magazynie","Następny produkt","Poprzedni produkt","Czy wiesz, że za pośrednictwem SMS-ów można uzyskać najlepsze oferty?","Podaj ważny numer telefonu (np. 123456789).","Nr tel. komórkowego","Czy chcesz otrzymywać oferty w formie wiadomości SMS?",{"optDown":381,"reasons":383},{"OPT_DOWN_ONE_MONTH":382,"OPT_OUT":55},"Chcę otrzymywać 1 jedną wiadomość SMS na miesiąc",{"NOT_INTERESTING":57,"NO_NEED":384,"OTHER":59},"Nie potrzebuję otrzymywać wiadomość sms, na jotex.pl zawsze znajdę dobre oferty","\u003Cp>Teraz sam decydujesz, ile wiadomości sms będziesz od nas otrzymywać.\u003C/p>","\u003Cp>Będziesz otrzymywać 1 wiadomość sms w miesiącu.\u003C/p>\u003Cp>Zanim zmiana zostanie zarejestrowana może minąć trochę czasu. Dlatego w ciągu dnia możesz jeszcze otrzymać od nas wiadomość sms. Jeśli po 24 h wiadomości sms nadal do Ciebie przychodzą, skontaktuj się z nami!\u003C/p>","\u003Cp>Nie będziesz już otrzymywać od nas wiadomości sms. Jeśli zmienisz zdanie wystarczy zalogować się w zakładce „Moje Strony” i aktywować prenumeratę ponownie.\u003C/p>\u003Cp>Zanim zmiana zostanie zarejestrowana może minąć trochę czasu. Dlatego w ciągu dnia możesz jeszcze otrzymać od nas wiadomość sms. Jeśli po 24 h wiadomości sms nadal do Ciebie przychodzą, skontaktuj się z nami!\u003C/p>","Twój numer telefonu został usunięty!","Ocena {rating} z {total}","Powrót","Wszystko","Obejrzyj wszystkie \u003Cb>{label}\u003C/b> style","Czytaj mniej","„Czytaj więcej”","Pokaż artykuły","Zamierzasz usunąć zarejestrowany zwrot.","Nie, przerwij","Anuluj zwrot","Tak, kontynuuj","Za chwilę opuścisz stronę bez zapisywania zwrotu. Czy na pewno chcesz to zrobić?","Zwrot nie został zapisany","Zarezerwuj odbiór","Anuluj","Potwierdź","Jak spakować mój towar?","Spakuj swoje towary razem z ewentualnym opakowaniem.","Utwórz swoją etykietę zwrotną","Utwórz etykietę zwrotną i przyklej ją na starą etykietę na swojej paczce.","Brakuje ci etykiety zwrotnej?","Naklej etykietę zwrotną, która była dołączona do twojej paczki.","Zarezerwuj termin, w którym możemy odebrać twój zwrot.","najbliższym punkcie odbioru.","Jeśli chcesz, zawsze możesz samodzielnie oddać zwrot do","najbliższego terminala.","Oddaj swoją paczkę w","Prawie gotowe, został ostatni krok do zakończenia zwrotu.","Kiedy otrzymam artykuł zamienny?","Twój artykuł zamienny zostanie wysłany natychmiast. Nie musisz czekać, aż rozpatrzymy Twój zwrot.","Gdzie znajduje się najbliższy punkt obsługi przesyłek?","Zamknięte teraz","Odległość","Twój najbliższy punkt obsługi przesyłek","Ukryj godziny otwarcia","Otwarte teraz","Pokaż godziny otwarcia","Co teraz?","W jaki sposób odbywa się zwrot pieniędzy?","Kontynuuj","Po prostu wybierz artykuły, które chcesz zwrócić, podając przyczynę zwrotu.","Wyślemy artykuł zamienny przed zatwierdzeniem Twojego zwrotu, więc po oddaniu przez Ciebie przesyłki przeprowadzimy kontrolę Twojej zdolności kredytowej. Przeczytaj więcej","Które artykuły chcesz zwrócić?","Utwórz etykietę zwrotną","Edytuj","Wybierz artykuły, które chcesz zwrócić, podając przyczynę zwrotu.","Przesyłka została zwrócona","Wszystkie artykuły z tej przesyłki zostały już zwrócone. Jeśli masz problemy ze zwrotem i potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem {formattedPhoneNumber}.","Termin zwrotu upłynął","Niestety upłynął już termin 30 dni, w którym można było dokonać zwrotu. Jeśli chcesz złożyć reklamację, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem {formattedPhoneNumber}.","Nie możemy znaleźć Twojego zamówienia","Nie możemy znaleźć zamówienia dl a podanego kodu zwrotu. Sprawdź, czy kod został wpisany poprawnie. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem {formattedPhoneNumber}.","Brak produktów do zwrotu","Żaden z produktów nie podlega zwrotowi, może to być spowodowane tym, że nie został dostarczony lub został już zwrócony. Jeśli masz problem ze zwrotem i potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my Ci pomożemy {formattedPhoneNumber}.","Serwer nie zrozumiał żądania.","Nieznany błąd.","Nie znaleziono zamówienia dla kodu. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem {formattedPhoneNumber}, aby uzyskać pomoc.","Nie znaleziono zamówienia dla kodu","Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane z naszego magazynu, więc nie możesz jeszcze dokonać zwrotu. Chcesz uzyskać pomoc? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem {formattedPhoneNumber}.","Twoje zamówienie nie zostało wysłane","Twój kod zwrotu został już wykorzystany, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem {formattedPhoneNumber}.","Twój kod zwrotu został już wykorzystany","Niestety, niezadowalający wynik kontroli zdolności kredytowej oznacza, że nie możemy zaoferować Ci „bezpośredniej wymiany”. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem {formattedPhoneNumber}","„Bezpośrednia wymiana” nie jest możliwa","Niestety produkt, który chcesz wymienić, został wyprzedany.","Produkt został wyprzedany","Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem {formattedPhoneNumber}.","Błąd wewnętrzny","Nie udało się pobrać danych. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem {formattedPhoneNumber}.","Błąd sieci","Musisz wybrać opcję dostawy, aby kontynuować","Wybierz opcję dostawy","Czy chcesz uzyskać inny rozmiar bez konieczności leżania z pieniędzy, oczywiście bezpłatnie?","Wypełnij zakup","Tak, chcę przejść na inny stolek","Twoje zamówienie wymiany nie można utworzyć. Skontaktuj się z obsługą klienta w celu uzyskania pomocy.","Twoje zamówienie wymiany jest teraz ułożone. Więcej informacji otrzymasz pocztą.","Zmiana wielkości","\u003Ca href=\"https://www.jotex.pl/obsluga-klienta\" target=\"_blank\">https://www.jotex.pl/obsluga-klienta\u003C/a>","Ukryj szczegóły","Wyjdź","Zarezerwuj czas na odbiór.","Jeśli chcesz, zawsze możesz samodzielnie zostawić swój zwrot w odpowiednim punkcie.","Utwórz etykietę zwrotną i naklej ją na przesyłkę w miejscu starej etykiety.","najbliższy punkt obsługi przesyłek","Spakuj artykuły, które chcesz zwrócić.","Dołącz etykietę zwrotną dołączoną do przesyłki.","Zostaw swoją przesyłkę w ","Czy to Twoje zamówienie?","Ponieważ wysyłamy Twoje wymiany przed potwierdzeniem zwrotu, kontrola kredytowa zostanie przeprowadzona w związku z Twoją rejestracją.","Proces zwrotu został przerwany.","Twój zwrot został zarejestrowany.","Niestety nie możemy zaoferować Ci „bezpośredniej wymiany”. Wyślemy artykuł zamienny, gdy tylko otrzymamy Twój zwrot.","Zapisane artykuły","Wysyłka zwrotna","Nie ma problemu, tutaj możesz łatwo uzyskać nową.","Nie masz dostępu do drukarki?","Wydrukuj bezpośrednio","Wyślij na swój adres e-mail","Wyślij na swój adres pocztowy","Nie musisz czekać, aż rozpatrzymy Twój zwrot. Wysyłamy artykuł zamienny, gdy tylko zobaczymy, że Twój zwrot zostały wysłany.","Ponieważ wysyłamy artykuł zamienny przed otrzymaniem zwrotu, musimy ocenić Twoją zdolność kredytową za pomocą prostej kontroli zdolności kredytowej.","Dlaczego zbieramy informacje na temat zdolności kredytowej?","Na podstawie wyników kontroli zdolności kredytowej niestety nie możemy zaoferować Ci przedłużonego kredytu. W związku z tym musimy potwierdzić Twój zwrot, zanim będziemy mogli wysłać artykuł zamienny.","Dlaczego nie kwalifikuję się do bezpośredniej wymiany?","Wybierz przyczynę zwrotu","Zwroty - Jotex.pl","Zwroty {returnCode} - Jotex.pl ","Otrzymasz zwrot pieniędzy po otrzymaniu przez nas zwracanych artykułów.","Pieniądze zostaną zwrócone na Twoją kartę w ciągu 5 dni od otrzymania i zarejestrowania przez nas Twojego zwrotu.","Otrzymasz zwrot w wysokości {amountValue} po otrzymaniu przez nas zwróconych artykułów.","Otrzymasz zwrot pieniędzy po otrzymaniu przez nas zwracanych artykułów. Sposób zwrotu pieniędzy zależy od metody płatności wybranej przy kasie. Więcej istotnych informacji na temat metody płatności znajdziesz w naszej sekcji {FAQ}.","Skorygujemy fakturę, gdy tylko zobaczymy, że zwrot jest w drodze do nas.","Skorygujemy saldo na Twoim koncie, gdy tylko zobaczymy, że zwrot jest w drodze do nas.","https://www.jotex.pl/obsluga-klienta","Upewnij się, że produkty, które chcesz zwrócić, są nieużywane i posiadają oryginalne metki.","Wprowadź kod zwrotu","Czy chcesz zamiast zwrotu pieniędzy otrzymać nowy artykuł?","Tak, proszę o wysyłkę nowego artykułu!","Opisz uszkodzenie*","Krótki opis uszkodzeń...","Tak, chcę wymienić rozmiar.","Chcesz otrzymać artykuł w innym rozmiarze bez konieczności wydawania pieniędzy, oczywiście z bezpłatną dostawą?","Nowy rozmiar ma wyższą cenę niż ten, który zwracasz. Różnica w cenie w wysokości {priceDiff} zostanie doliczona do Twojej następnej faktury.","Chcesz wymienić artykuł na nowy w innym rozmiarze?","Wystąpił błąd podczas ładowania szczegółów wymiany.","Trwa ładowanie dostępnych możliwości wymiany...","Nowy rozmiar ma niższą cenę niż ten, który zwracasz. Różnica w cenie w wysokości {priceDiff} zostanie doliczona do Twojej następnej faktury.","Wybierz rozmiar","Niestety wymiana nie jest możliwa, artykuł został wyprzedany.","Nr artykułu","Wymiana artykułu","Wymiana na rozmiar {size}","Nie udało nam się uzyskać szczegółów dotyczących wymiany.","Trwa ładowanie szczegółów wymiany...","Nowy artykuł zostanie wysłany","Przyczyna zwrotu","Rodzaj uszkodzenia","Zła jakość","Wadliwy / uszkodzony artykuł","Złe dopasowanie","Zamówiłem(-am) więcej niż jeden rozmiar","Zbyt duży rozmiar","Zbyt mały rozmiar","Nieznany ({returnReasonCode})","Zmieniłem(-am) zdanie","Nieprawidłowy artykuł","Przerwany","Zatwierdzony","Brakujący","W toku","Nieznany","Zapisz","Wyświetl szczegóły","Wprowadź kod zwrotu, który znajdziesz na górze informacji zwrotnej dołączonej do przesyłki.","Wystąpił błąd podczas tworzenia zwrotu","Nie znaleźliśmy Twojego zwrotu","Wprowadź poprawne znaki (A-Z, 0-9)","Zarejestruj swój zwrot","Rozpatrzony","W drodze do nas","Rozpatrzony (!)","Odebrany","Nieaktualny","Gotowy do wysyłki","Przekazano","Przetworzone","Częściowo przetworzone","","Piątek","Poniedziałek","Sobota","Niedziela","Czwartek","Wtorek","Środa","Tutaj możesz zobaczyć i zaktualizować swoje dane oraz wybrać, w jaki sposób najlepiej się z Tobą skontaktować.","Numer klienta","Imię i adres","Dla Twojego bezpieczeństwa nie ma możliwości zmiany powyższego adresu. Aktualizacje są pobierane automatycznie z rejestru meldunkowego.","Zmień","Numer telefonu komórkowego","Hasło","Chroń swoje konto, regularnie aktualizując hasło.","Nowości/oferty od Ellos","Nowości/oferty od Jotex","Nowości/oferty od Homeroom","Uzyskaj pierwszeństwo do nowych kolekcji, ekscytujących współprac i najlepszych rabatów.","Przez e-mail","Przez SMS","Listownie","Nowości/oferty od naszych partnerów","Skorzystaj z ekskluzywnych rabatów i nowości od naszych partnerów:","Od Ellos","Od Jotex","Od Homeroom","Od Elpy","Zarządzanie danymi osobowymi","Zachować moje dane do celów marketingowych?","Grupa Ellos przetwarza Twoje dane, aby móc zaoferować Ci więcej i lepszych ofert od całej Grupy Ellos i jej partnerów.","Zmiany zostały zapisane","Wystąpił błąd podczas zapisywania zmian.","Imię","Użyj tylko liter,","Podaj imię","Nazwisko","Podaj nazwisko","Adres i numer domu","Proszę podać adres i numer domu.","Podaj adres i numer domu","Adres C/O","Kod pocztowy","Wpisz właściwy kod pocztowy złożony z 5 cyfr (np. 44-233).","Podaj kod pocztowy","Miasto","Proszę podać miejscowość.","Podaj miasto","Proszę podać poprawny adres e-mail (np. imię{'@'}przyklad.pl).","Wprowadź poprawny adres e-mail (np. imie{'@'}przyklad.pl).","Podaj nr tel. komórkowego","ProsFür Updates zur Lieferungzę podać ważny numer telefonu (np. 123456789).","Aktualne hasło","Hasło użyte do logowania","Hasło powinno składać się z minimum 6 znaków i zawierać litery oraz cyfry.","Podaj hasło","Nowe hasło","Wprowadź co najmniej 6 znaków","Czy Twój numer telefonu jest poprawny?","Nie możemy zweryfikować Twojego numeru telefonu. Zanim przejdziesz dalej, sprawdź, czy podany numer jest poprawny.","Nie możemy zweryfikować podanego przez Ciebie nowego numeru.","Czy Twój adres e-mail jest prawidłowy?","Nie możemy zweryfikować Twojego adresu e-mail. Zanim przejdziesz dalej upewnij się, że jest on poprawny.","Przepraszamy!","Tymczasowo musieliśmy ograniczyć dostęp do zakładki „Moje konto”.","\u003Cp>Oznacza to, że w tej chwili nie możesz zobaczyć swojej historii zamówień, danych profilowych ani innych ustawień powiązanych z Twoim kontem.\u003C/p>","033 - 33 000",[626,633,640,648,655,662,668,675],{"domain":627,"name":628,"channel":629,"code":630,"country":631,"currency":632},"www.jotex.dk","Danmark","jotex_dk","da-DK","DK","DKK",{"domain":634,"name":635,"channel":636,"code":637,"country":638,"currency":639},"www.jotex.fi","Suomi","jotex_fi","fi-FI","FI","EUR",{"domain":641,"name":642,"channel":643,"code":644,"country":645,"currency":646,"cookieBotCulture":647},"www.jotex.no","Norge","jotex_no","nb-NO","NO","NOK","nb",{"domain":649,"name":650,"channel":651,"code":652,"country":653,"currency":654},"www.jotex.se","Sverige","jotex_se","sv-SE","SE","SEK",{"domain":656,"name":657,"channel":658,"code":659,"country":660,"currency":639,"cookieBotCulture":661},"www.at.jotex.com","Österreich","jotex_at","de-AT","AT","de",{"domain":663,"name":664,"channel":665,"code":666,"country":667,"currency":639},"www.jotex.de","Deutchland","jotex_de","de-DE","DE",{"domain":669,"name":670,"channel":671,"code":672,"country":673,"currency":674},"www.jotex.pl","Polska","jotex_pl","pl-PL","PL","PLN",{"domain":676,"name":677,"channel":678,"code":679,"country":680,"currency":639},"www.jotex.nl","Nederland","jotex_nl","nl-NL","NL",{},["Set",683],"$oieNZtZfvS",["ShallowReactive",685],{},true,"/order-history",{"locale":689,"app":698,"thirdParty":734,"ui":740,"user":755,"notification":761},{"hasMessages":690,"messages":692,"locales":694,"locale":696},["EmptyRef",691],"false",["Ref",693],["Reactive",6],["Ref",695],["Reactive",625],["Ref",697],["Reactive",668],{"content":699,"pageTitleHeight":702,"imageConfig":704,"appLoading":729,"cookieBot":730,"GTM":732},["Ref",700],["Reactive",701],{},["EmptyRef",703],"0",["Ref",705],["Reactive",706],{"baseURL":707,"product":710,"templates":713,"structures":722},{"amplience":708,"static":709},"https://assets.ellosgroup.com/i/ellos","https://ellos.a.bigcontent.io/v1/static",{"prefix":711,"suffix":712},"jot","Fs",{"background":714,"content":715,"detail":716,"list":717,"listLandscape":718,"thumbLandscape":718,"thumb":719,"thumbAlt":720,"zoom":721},"$jbg$","$jbg$&$jc$","$jg$&$jm$&$jp$&$jd$","$jg$&$jm$&$jp$&$jl$","$jg$&$jm$&$jpcl$&$jl$&$jc$","$jg$&$jm$&$jp$&$jt$&$jc$","$eg$&$em$&$ep$&$ed$","$jg$&$jmz$&$jp$&$jz$&$jc$",{"background":723,"download":724,"content":725,"detail":726,"list":726,"listLandscape":726,"raw":727,"default":728,"thumbLandscape":726,"thumb":726,"thumbAlt":726,"zoom":726},"{name}?{template}&w={size}","{name}","{name}?{template}","b?{template}&n={name}&mw={size}","{name}?w={size}","{name}?w={size}&qlt=default",["Ref",686],["Ref",731],"54723f13-cbad-4df7-b113-67886d01022e",["Ref",733],"https://gtm.jotex.pl/gtm.js?id=GTM-P8DGK8L",{"consent":735,"gtmPageLoad":739},["Ref",736],["Reactive",737],{"consented":738},null,["EmptyRef",691],{"breakpoint":741,"height":743,"layout":745,"scrollbarSize":747,"scrollFixed":748,"scrollDirection":749,"scrollTop":750,"SSR":751,"userInput":752,"width":754},["Ref",742],"root",["EmptyRef",744],"_",["Ref",746],"mobile",["EmptyRef",703],["EmptyRef",691],["EmptyRef",744],["EmptyRef",703],["Ref",686],["Ref",753],"touch",["EmptyRef",744],{"customer":756,"session":757,"fetched":758,"eguid":759},["EmptyRef",744],["EmptyRef",744],["EmptyRef",691],["Ref",760],"kbwJ7fv47537wzG016253Oj1nYX6NbLwNn36B8Q",{"props":762,"open":763},["EmptyRef",744],["EmptyRef",691]]