Jak działają rabaty w sytuacji wymiany i zwrotu?

Zmiana na inny rozmiar lub kolor tego samego produktu:
Jeśli chcesz wymienić na inny rozmiar lub kolor, musisz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jeśli miałaś zniżkę na oryginalny produkt, obsługa klienta może skorygować zniżkę na nowy produkt w późniejszym terminie. Po otrzymaniu nowego produktu i zdecydowaniu się na jego zachowanie, skontaktuj się z obsługą klienta telefonicznie lub mailowo, a pomożemy Ci w tym. Nie korygujemy żadnych zniżek przed tym.

Zmiana na zupełnie inny produkt:
Nie dokonujemy korekt rabatów przy zmianie na zupełnie inny produkt, rabat jest wówczas zużyty.

Zwrot produktu, który na przykład był objęty promocją "Kup 3, zapłać za 2":
Niektóre zniżki są rozdzielane procentowo na wszystkie produkty objęte ofertą w Twoim zamówieniu, na przykład "Kup 3 i płać za 2". Przy zwrocie otrzymasz zwrot ceny, którą zapłaciłeś za zwracany produkt, cenę produktu znajdziesz w potwierdzeniu dostawy. Zniżki na pozostałe produkty nie są dostosowywane podczas zwrotu, czyli zniżka na zwracany produkt nie jest przenoszona na inny produkt, który zdecydowałeś się zatrzymać.