Dlaczego nie działa mój rabat lub kod rabatowy?

Musisz być zalogowany, aby zobaczyć ewentualną zniżkę. Wiele kodów rabatowych jest personalizowanych i obowiązuje tylko na profilu klienta, który otrzymał ofertę za pośrednictwem e-maila lub smsa*. Jeśli kod rabatowy nie zostanie aktywowany podczas wpisywania go do koszyka, najprawdopodobniej oznacza to, że warunki oferty nie zostały spełnione, na przykład zniżka nie obowiązuje na konkretny produkt. Kod może być również za stary lub nie dotyczyć Twojego profilu klienta. Możesz sprawdzić warunki kodu rabatowego po zalogowaniu się w sekcji "Moje oferty" lub w koszyku po wpisaniu kodu rabatowego.

* Jeśli zaakceptowałeś ofertę dla nowych klientów, którą otrzymałeś podczas rejestracji, to działa nieco inaczej niż pozostałe oferty. Nie zostaje wysłany do Ciebie żaden kod za pośrednictwem e-maila ani smsa, a oferta nie będzie widoczna w sekcji "Moje oferty" po zalogowaniu. Oferta zostanie automatycznie dodana do koszyka przy Twoim pierwszym zakupie, jeśli rabat dotyczy produktu dodanego do koszyka i jeśli nie aktywowałeś już innej oferty. Oferta dla nowych klientów obowiązuje tylko przy pierwszym zakupie i nie może być łączona z innymi kodami rabatowymi. Warunki oferty znajdziesz podczas rejestracji, ale także na stronie produktu.