Zarezerwujemy Twój produkt dopiero po kliknięciu „Zakończ zakupy” w koszyku. Dlatego niestety może się zdarzyć, że produkt się skończył zanim potwierdzisz zakup. Ale śledź naszą stronę internetową, czasami produkt szybko wraca do magazynu!
Dlaczego artykuł w moim koszyku jest niedostępny, gdy chcę zapłacić?
- Czy mogę zamówić próbki tkanin meblowych?
- Na co powinienem zwrócić uwagę gdy zamawiam zasłony?
- Co robię jeśli zapomniałem hasła?
- Jak mogę się zarejestrować jako nowy klient?
- Jak złożyć zamówienie?
- Czy mogę złożyć zamówienie i otrzymać dostawę do innego kraju?
- Gdzie mogę znaleźć informacje o produkcie?
- Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
- Jakiego wieku trzeba być żeby móc zamawiać?
- Jak wykorzystać bon podarunkowy?