Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

Wysyłamy potwierdzenie zamówienia drogą mailową jak tylko zaakceptujemy Twoje zamówienie. W większości przypadków przychodzi ono w ciągu kilku minut, ale czasami może to potrwać kilka godzin. Jeśli zamówiłeś w dzień wolny, może minąć do pierwszego dnia roboczego przed wysłaniem maila.

Czy wciąż nie otrzymałeś potwierdzenia? Sprawdź czy mail nie trafił do folderu ze spamem lub czy Twoja skrzynka odbiorcza nie jest pełna. Być może wpisałeś błędnie adres mailowy lub użyłeś innego z Twoich adresów mailowych podczas tworzenia profilu klienta? Możesz sprawdzić status zamówienia w zakładce "Moje Zamówienia" po zalogowaniu się, a w zakładce "Mój Profil" zweryfikować i poprawić swoje dane kontaktowe.

Obsługa klienta nie ma możliwości wysłania nowego potwierdzenia zamówienia po fakcie, ponieważ jest ono wysyłane automatycznie po zaakceptowaniu zamówienia.