Po wysłaniu Twojego zamówienia otrzymasz od nas email z potwierdzeniem dostawy. Możesz śledzić swoją przesyłkę, klikając przycisk "Śledź przesyłkę" w mailu. Wysyłamy nasze produkty z Szwecji do Polski. Twoje zamówienie nie może być śledzone aż do momentu odebrania go przez przewoźnika w Polsce, co może potrwać kilka dni. Więc prosimy o cierpliwość.
Jak śledzić moją przesyłkę?
- Czy mogę odebrać moje zamówienie bezpośrednio z Waszego magazynu?
- Jak otrzymam powiadomienie?
- Dlaczego moje zamówienie jest rozbijane na wiele paczek lub dostawy?
- Jak dostarczana jest dłuższa paczka?
- Czy można zmienić adres dostawy?
- Co się stanie, jeżeli nie odbiorę mojej przesyłki?
- Czy mogę złożyć zamówienie i otrzymać dostawę do innego kraju?
- Jakie są sposób dostawy?
- Co mogę zrobić, jeśli moja przesyłka została uszkodzona podczas transportu?
- Jak długi jest czas dostawy?