Mamy duży wybór, który obejmuje zarówno mniejsze, jak i większe produkty. Niektóre produkty są dostępne u naszych zewnętrznych dostawców i są wysyłane bezpośrednio z ich magazynu do Ciebie, podczas gdy inne są wysyłane z naszych własnych magazynów. Produkty mogą mieć różny czas dostawy, a także istnieją ograniczenia dotyczące maksymalnej objętości paczki, zanim zostanie podzielona na kilka. W związku z tym Twoje zamówienie może być podzielone na różne paczki lub dostawy. Zawsze widzisz przewidywany czas dostawy dla każdej paczki w koszyku przed sfinalizowaniem zakupu, a także na potwierdzeniu zamówienia.
Dlaczego moje zamówienie jest rozbijane na wiele paczek lub dostawy?
- Czy mogę odebrać moje zamówienie bezpośrednio z Waszego magazynu?
- Jak otrzymam powiadomienie?
- Jak dostarczana jest dłuższa paczka?
- Czy można zmienić adres dostawy?
- Jak śledzić moją przesyłkę?
- Co się stanie, jeżeli nie odbiorę mojej przesyłki?
- Czy mogę złożyć zamówienie i otrzymać dostawę do innego kraju?
- Jakie są sposób dostawy?
- Co mogę zrobić, jeśli moja przesyłka została uszkodzona podczas transportu?
- Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?