Jeśli nie odbierzesz swojej przesyłki lub nie przyjmiesz dostawy w wyznaczonym czasie, zostanie ona automatycznie odesłana do nas. Po przetworzeniu zwrotu przesyłki otrzymasz zwrot kwoty, jaką zapłaciłeś za towary w przesyłce/dostawie, z wyłączeniem ewentualnych dodatkowych opłat. Następnie naliczana jest opłata za nieodebraną przesyłkę w wysokości 19 zł dla przesyłki standard, dłuższej paczki i średniej paczki oraz 99 zł dla większej/cięższej paczki. Opłata zostanie odjęta od kwoty, którą otrzymasz w ramach zwrotu.
Co się stanie, jeżeli nie odbiorę mojej przesyłki?
- Czy mogę odebrać moje zamówienie bezpośrednio z Waszego magazynu?
- Czy istnieje gwarancja na urządzenia elektroniczne?
- Jak otrzymam powiadomienie?
- Dlaczego moje zamówienie jest rozbijane na wiele paczek lub dostawy?
- Co obowiązuje w przypadku reklamacji?
- Jak dostarczana jest dłuższa paczka?
- Co oznacza prawo do odstąpienia od umowy i prawo do zwrotu towaru?
- W jaki spsób otrzymam zwrot pieniędzy?
- Czy można zmienić adres dostawy?
- Jak śledzić moją przesyłkę?