Czy można zmienić adres dostawy?

Zmień adres dostawy – przed złożeniem zamówienia
Zanim klikniesz „Zakończ zamówienie”, możesz zmienić adres dostawy. Zaloguj się na „Moje konto” i zaktualizuj swój adres w sekcji "Mój profil" przed przejściem do kasy. Upewnij się, że zmiana adresu jest widoczna w kasie, zanim klikniesz „Zakończ zakup”.

Zmiana adresu dostawy dlaprzesyłki standardowej – po zakupie
Po kliknięciu „Zakończ zakup” w kasie nie możesz już zmienić adresu dostawy za pośrednictwem naszej strony internetowej. Zanim przewoźnik podejmie pierwszą próbę dostarczenia przesyłki, możesz jednak samodzielnie zmienić adres dostawy lub przekierować paczkę do punktu odbioru. Więcej informacji znajdziesz w powiadomieniu od przewoźnika, jego aplikacji lub na jego stronie internetowej. Jeśli jeszcze nie otrzymałeś/otrzymałaś od nas e-maila potwierdzającego wysłanie paczki z naszego magazynu, w niektórych przypadkach nasza obsługa klienta może zmienić adres. W takim przypadku skontaktuj się niezwłocznie z naszą obsługą klienta.

Zmiana adresu dostawy przy dostawie do domu większych/cięższych towarów – po zakupie
Po kliknięciu „Zakończ zakup” w kasie nie można już zmienić adresu dostawy za pośrednictwem naszej strony internetowej. W niektórych przypadkach nasza obsługa klienta może pomóc w zmianie adresu dostawy. Nie jest to jednak możliwe, dopóki nie otrzymasz powiadomienia o dostawie od przewoźnika. Po jego otrzymaniu skontaktuj się niezwłocznie z naszą obsługą klienta.