Jak złożyć zamówienie?

Aby wyświetlić ewentualne oferty personalne, zalecamy zalogowanie się przed rozpoczęciem zakupów. Możesz się zalogować, podając swój adres e-mail oraz hasło lub swój kod pocztowy w polu logowania, w zależności od tego, co jest wymagane. Jeśli jesteś nowym klientem, zarejestruj się, wpisując swój adres e-mail, a następnie kliknij "Nowy klient". Następnie wypełnij widoczne pola. Jeśli nie chcesz logować się od razu, możesz również to zrobić przed sfinalizowaniem zakupów w kasie.

Na stronach produktów znajdziesz wszystkie informacje o produkcie, takie jak cena, materiał, wymiary i przewidywany czas dostawy. Wybierz produkt i ewentualny rozmiar, następnie kliknij przycisk "Dodaj do koszyka", aby dodać produkt do koszyka. Zawsze możesz kliknąć na koszyk, aby sprawdzić zawartość, dostosować ilość lub usunąć produkt. Po zakończeniu zakupów kliknij "Idź do kasy". Gdy jesteś zalogowany w kasie, zostanie wyświetlona rzeczywista czas dostawy na podstawie Twojej lokalizacji. Sprawdź również swoje dane adresowe, adres e-mail i numer telefonu, aby powiadomienia dotarły do Ciebie.

Jeśli masz kod rabatowy, który nie jest automatycznie widoczny, dodaj go do koszyka w sekcji "Kod rabatowy/Karta upominkowa". Można użyć tylko jednego kodu rabatowego na zamówienie. Jeśli masz kartę podarunkową lub bon wartościowy, dodaj go w tym samym miejscu. Możesz użyć do pięciu bonów kod rabatowy/karta upominkowa w jednym zamówieniu. Następnie wybierz preferowany sposób dostawy i metodę płatności spośród dostępnych opcji i kliknij "Zakończ zakup".

Otrzymasz potwierdzenie zamówienia drogą mailową, gdy będziemy zatwierdzać Twoje zamówienie. W większości przypadków otrzymasz je w ciągu kilku minut, ale czasami może to potrwać kilka godzin. Jeśli złożyłeś zamówienie w weekend, może minąć pierwszy dzień roboczy przed wysłaniem maila.

Czy potrzebujesz dodatkowej pomocy? Nasze centrum obsługi klienta jest zawsze do Twojej dyspozycji! Nasze dane kontaktowe znajdziesz tutaj.