Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

Zmiana zamówienia
Zawsze możesz dodać lub usunąć produkty oraz zmienić metodę płatności przed kliknięciem przycisku "Zakończ zakup" przy kasie. Po kliknięciu przycisku "Zakończ zakup" nie można już dokonać żadnych zmian w zamówieniu.

Anulowanie zamówienia
W pojedynczych przypadkach istnieje możliwość anulowania zamówienia, ale zależy to od tego, jak daleko zostało ono zaawansowane w naszym systemie. W większości przypadków proces jest bardzo szybki. Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, prześlij do nas e-mail bezpośrednio za pośrednictwem formularza kontaktowego, abyśmy mogli odpowiedzieć, czy jest to możliwe. Jeśli nie można zatrzymać zamówienia, musisz je zwrócić po otrzymaniu. Pamiętaj, że zawsze jest pobierana opłata za zwrot za każdą zwróconą paczkę. Jeśli nie masz możliwości odbioru zamówienia, zostanie nałożona opłata za niemożliwy odbiór.