Aby zapewnić szybkie i prawidłowe przetwarzanie zwrotów, prosimy o niewysyłanie zwrotów z różnych zamówień w jednej paczce/przesyłce zwrotnej. Proszę wysłać zwroty oddzielnie, zgodnie z załączonymi instrukcjami dotyczącymi zwrotów.
Większość zwrotów jest rejestrowana online za pośrednictwem naszej strony zwrotów, a każde zamówienie ma unikalny numer paczki zwrotnej, który jest rejestrowany u przewoźnika obsługującego Twój zwrot. Jeśli paczka niestety zaginie w drodze powrotnej do nas, otrzymasz zwrot pieniędzy tylko za te towary, które są powiązane z numerem paczki zwrotnej dla jednego zamówienia, ponieważ pozostałe towary nie są powiązane z tym samym numerem paczki zwrotnej. Identyfikacja i zwrot pieniędzy mogą również zająć więcej czasu, a ryzyko błędnej obsługi jest większe.
Jeśli mimo to zdecydujesz się zwrócić produkty z kilku zamówień w jednej paczce/przesyłce zwrotnej, pamiętaj, że koszt zwrotu zostanie naliczony osobno dla każdego zamówienia w paczce/przesyłce zwrotnej.