Jak zareklamować produkt?

Zgodnie z prawem, nabywca ma prawo do reklamacji wady produktu w ciągu dwóch lat od daty otrzymania produktu, pod warunkiem, że wada jest pierwotna. Jeśli chcesz złożyć reklamację, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Aby skrócić czas obsługi, warto załączyć zdjęcia uszkodzenia wraz z wyraźnym wyjaśnieniem opisującym wadę. Reklamacja zostanie następnie rozpatrzona przez nasz dział obsługi klienta, który skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, i udzieli odpowiedzi na Twoją sprawę. Jeśli wada produktu zostanie uznana za wadę fabryczną lub uszkodzenie transportowe, oczywiście pokryjemy koszty wysyłki, wysyłki zwrotnej i koszt produktu. To, jak długo potrwa rozpatrywanie reklamacji, może zależeć od tego, na czym polega usterka i jakie jest najlepsze rozwiązanie dla jako klienta.