Jak zrobić zwrot?

U nas zawsze masz prawo do zwrotu w ciągu 30 dni. Proces zwrotu różni się w zależności od tego, w jaki sposób i przez którego przewoźnika został dostarczony Twój produkt. Jeśli zakupiłeś kilka produktów, które zostały dostarczone różnymi sposobami, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami dotyczącymi odpowiedniego paczki. Zwrot zazwyczaj zajmuje około 2 tygodni, zanim zostanie przetworzony przez nas. Po skompletowaniu zwrotu otrzymasz e-mail potwierdzający zwrot oraz informację o sposobie zwrotu środków.

Przesyłka standard dostarczona do domu lub punktu odbioru
Postępuj zgodnie z instrukcjami na załączonej do przesyłki list przewozowej. Podaj nam powód zwrotu, wpisując na formularzu odpowiedni kod z listy i włóż formularz do zwracanej przesyłki.Zapakuj produkty bezpiecznie, najlepiej w orginalne opakowanie. Etykietę zwrotu znajdziesz na odwrocie listu przewozowego. Naklej ją na starą etykietę i nadaj paczkę w jednym z punktów Obsługi Paczek DHL Parcel POP.

Przesyłka gabarytowa z dostawą do Twojego domu
Przy zwrocie towarów o większej wadze lub objętości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli zorganizować dla Ciebie odbiór. Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz na stronie jotex.pl/pickup. Jeśli Twój zwrot dotyczy reklamacji, chcielibyśmy, abyś skontaktował się z nami za pomocą naszego formularza reklamacji, który znajdziesz tutaj. Nasze biuro obsługi klienta skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, a następnie pomoże Ci z rezerwacją odbioru.

Przeczytaj więcej na: Co mam zrobić, jeśli brakuje mi etykiety zwrotnej? i Ile kosztuje zwrot?